Nog 3 dagen!!! - Reisverslag uit Hasselt, België van Kathelijn, Ilse en Lotte - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen!!! - Reisverslag uit Hasselt, België van Kathelijn, Ilse en Lotte - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen!!!

Door: Ilse, Kathelijn en Lotte

Blijf op de hoogte en volg Kathelijn, Ilse en Lotte

18 Maart 2015 | België, Hasselt

Het aftellen kan nu echt beginnen! Na een overhit en lang examen statistiek nemen we eventjes de tijd om onze blog op te starten. Hier vinden jullie de komende 5 weken allerlei leuke weetjes, verslagen, foto's,... over onze inleefreis in Bhubaneshwar (Orissa, India). Op die manier hopen we het thuisfront een beetje op de hoogte te kunnen houden :) (alleszins toch zolang de internetconnecties het toelaten). Al jullie reacties zijn meer dan welkom, zo blijven wij ook wat op de hoogte van jullie!

Groetjes!

• 18 Maart 2015 - 17:07

Ine B. :

Heej alle 3,

Heel veel plezier en succes in India!
    Het gaat zeker de moeite waard zijn en een heuse belevenis :)!
    Hard werken ginder, veel bijleren, maar vergeet vooral niet te genieten ;)!
    Ik zal wel zorgen voor jullie notities :D Haha...

Ik kijk al uit naar de verslagjes en foto's!

Have fun girls !

xx

• 18 Maart 2015 - 22:52

Tante Gitte:

geniet ervan, en laat af en toe eens iets horen via facebook of zo? ik wil wel wat fotookes zien hoor!!!

• 19 Maart 2015 - 00:28

Annie Bylois:

Graag wil ik veel van je horen Lotte. Succes! Tante Annie.

• 19 Maart 2015 - 10:55

Toine:

Ik zal het op de voet volgen en heel veel succes in India.

• 19 Maart 2015 - 20:52

Tante Wies:

wens jullie een veelbelovende reis. Veel succes, kijk al uit naar wat fb nieuws.

• 20 Maart 2015 - 06:42

Anna Lambrecht:

met veel interesse zal ik uw reis en ervaringen volgen ! boeiend zal het worden in dit totaal ander land.
    goeie reis wens ik u alle drie... en eet vooral mango's ginds, heel lekker en verfrissend maar vooral heel goed voor de darmen (wat heel belangrijk is) ! anna

• 20 Maart 2015 - 10:28

Nadine Fraiponts:

Hoi Lotte,
    Geniet van deze ervaring!!!
    Wij gaan Stien zeker iedere post laten lezen want de leeuwerikjes zullen je missen!

Succes met jullie drietjes

• 20 Maart 2015 - 16:35

Jan En Rina:

Hallo Kathelijn en reis genoten,
    Dan is het bijna zo ver nog een nachtje in je eigen comfortabele bedje.
    Wij wensen jullie een hel goed reis en gaan jullie volgen. Groetjes

• 20 Maart 2015 - 19:56

Steven Reynders:

Annelies en Charlotte wensen je een geweldige reis en een fantastische ervaring.

• 22 Maart 2015 - 14:21

Inge En Yvo:

Hoi Lotte en meisjes,

We hebben vernomen dat jullie veilig zijn aangekomen. Zover zijn jullie al :-)
    We gaan jullie zeker op de voet volgen. We wachten vol spanning naar jullie eerste verhalen en foto's.

Tot gauw !

Groetjes
    Inge en Yvo xxx

• 22 Maart 2015 - 22:37

Hedwig Lemmens:

Inmiddels weet ik van Kathelijn, dat jullie al op Indiase bodem zijn geland, 's ochtends half 6 Nederlandse tijd. We zijn benieuwd naar jullie belevenissen!!!!

groetjes, Wim, Rik en Hedwig

• 23 Maart 2015 - 20:46

Mama En Papa:

We doen lekker mee zoals de echte internetters.Wat zouden we er graag even gaan piepen...Maar nu is het wachten op de eerste foto's en bericht jes.

• 24 Maart 2015 - 13:51

Jozefien:

Hoi Dames,

Hier n berichtje ut het reuselse land. Hopelijk hebben jullie snel internet want ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat!
    Heel veell groetjes xxx

• 25 Maart 2015 - 19:16

Marco En Yvonne:

Hoi Kathelijn en de rest,

Wil jullie een geweldige tijd wensen met veel ervaringen en plezier.
    Ik hou het in de gaten.

Groetjes