Prijsvraag - Reisverslag uit Bhubaneshwar, India van Kathelijn, Ilse en Lotte - WaarBenJij.nu Prijsvraag - Reisverslag uit Bhubaneshwar, India van Kathelijn, Ilse en Lotte - WaarBenJij.nu

Prijsvraag

Door: Ilse, Lotte en Kathelijn

Blijf op de hoogte en volg Kathelijn, Ilse en Lotte

25 Maart 2015 | India, Bhubaneshwar

We willen jullie de taste of India niet onthouden en daarom bij deze een vraag aan jullie over bijbehorende foto. Om jullie een beetje in de goede richting te sturen, zullen we verklappen dat we dit bij ons eten in het vliegtuig geserveerd kregen.
De vraag luidt: Waarvoor dienen de zaadjes?
Winnaar wordt uitgeroepen als India kenner en zal een Indische prijs ontvangen.

  • 25 Maart 2015 - 10:07

    Ine B. :

    Haha, ik wil niet moeilijk doen, maar ik zie geen bijbehorende foto met zaadjes ofzo hoor :D ... De enige foto die ik zie bij jullie prijsvraag is het plannetje waar jullie nu zijn :p ... Of heb ik gewoon geen geduld :)?

  • 25 Maart 2015 - 10:13

    Kathelijn, Ilse En Lotte :

    idd Ine, nu zou hij erbij moeten staan.. het internet is niet bepaald snel te noemen hier :p
    Grtzzz Lotte

  • 25 Maart 2015 - 10:41

    Ine B. :

    Inderdaad, nu zie ik het wel ;)

  • 25 Maart 2015 - 11:13

    Jelena:

    Om de vogels af te leiden met de zaadjes zodat ze jullie eten niet op eten?

  • 25 Maart 2015 - 16:30

    Laura :

    Voor de spijsvertering?

  • 25 Maart 2015 - 17:03

    Toine:

    Hoi dames,

    Bij navraag op mijn werk komen we tot de conclusie dat het meerendeel linzen zijn die met water gemengd worden en als een soort groente gegeten worden.
    Verder ben ik blij om weer iets van jullie te horen want hier zat ik al dagen op te wachten!

    Ik zal thuis de prijzenkast alvast klaar zetten voor het mooie presentje die ik hiermee verdiend heb.

    Groetjes aan iedereen.

  • 25 Maart 2015 - 18:12

    Jan En Rina:

    Hoi dames,

    Ik geloof dat jullie ogen te kort hebben. Het zal best indrukwekkend zijn. Dat vind ik al na het zien van de foto's. Nog heel veel succes en hoop dat jullie veel kunnen betekenen voor de kinderen.

    Groetjes vanuit Reusel

  • 26 Maart 2015 - 14:26

    Yvoingearnojente:

    ....om nog beter te kunnen zingen.. :)

  • 26 Maart 2015 - 22:29

    Jozefien:

    Ik denk voor de goede stoelgang extra vezels, zodat je geen last van obstipatie krijgt met al dat rijst in India.

    Erg leuke foto's en groetjes aan allen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kathelijn, Ilse en Lotte

Actief sinds 17 Maart 2015
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 9191

Voorgaande reizen:

21 Maart 2015 - 26 April 2015

India - Ruchika

Landen bezocht: